pondělí 30. července 2012

JAK VZNIKL POŘAD NAPLECHU ?


Mnozí z vás jistě pořad NAPLECHU znají a většina z vás také ví, o čem ten pořad je - o dvojsmyslech a narážkách, tedy něčem co může fungovat jenom v češtině. Ale co už asi nevíte je to, jak ten pořad vlastně vznikal a že se mi ke konci zcela vymkl kontrole. Pilotní díl jsem již natočil někdy v prosinci minulého roku a pak uběhl další měsíc, než jsem se vrhl na střih a editaci. Moc se mi do toho nechtělo, protože se mi ten koncept ani nelíbil. Nevěřil jsem, že by to mohlo někoho zaujmout.  Nebylo to takové, jak jsem očekával a tak jsem se připravoval na to nejhorší. Prvotní myšlenka byla obyčejný vlog, který dneska točí miliony lidí po celém světě, ale já jsem nikdy nic tak obyčejného nedělal, ale chtěl jsem si to zkusit. Bohužel se mi to nepodařilo a tak sestříhané video čekalo na mém disku dlouhé 4 měsíce a na světlo světa se dostalo až 3.května 2012. Čekal jsem samé nadávky, že jsem trapný kohout a že to mám zabalit a jet s Pikačuem na dovolenou do Oblázkového města, ale nikam se nejelo ! Ohlas na první díl byl neuvěřitelně pozitivní, o tom svědčí i přes 3000 palců nahoru a několik stovek komentářů s chválou. Byl jsem opravdu překvapen, jak byl NAPLECHU přijat a od dob kultovního MANUÁLU, to byl nejlepší pilot z mého semeniště nápadů. Už mám napsáno skoro 6 scénářů k dalším dílům, takže NAPLECHU budeme stále častěji a častěji a i když se mi nepodařil udělat obyčejný a jednoduchý vlog, tak myslím že je to asi i dobře. Vlog dneska točí každý a někteří jsou v něm NAPLECHU ještě více, než já v tom svém NAPLECHU. Brzy chystám i přímé zapojení diváků do tohoto pořadu. Od budoucího měsíce budou moc lidé zavolat nebo napsat na Skype se jménem "JSEMNAPLECHU" a tak se budou moc přímo slyšet v dalších dílech, kde mi položí nějakou těžkou otázku, na kterou neumí odpovědět ani sám velký Google...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)


VŠECHNY DÍLY NAPLECHU JSOU TADY:







5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

hele a budeš dělat i manualy?????????
předem dík za odpověd

Unknown řekl(a)...

Ano budu :)

Unknown řekl(a)...

Hele a ty vážně uděláš 5 díl o pokemonech ??????? předem dík za odpověď
:*******

Unknown řekl(a)...

Možná ano, uvidíš sama :)

Unknown řekl(a)...

okis tak díky :****