sobota 11. srpna 2012

FILM JEN O ŽRÁDLE !

Většina z vás má jistě dobrý přehled o filmech a většina z vás to zajímavé, co všichni už dávno viděli, už také viděli a možná i dvakrát, ale myslím že můj dnešní nabízený film, dokument či experiment, není mezi lidmi tak moc znám. Jedná se o film SUPER SIZE ME a pokud máte radí "Mekéč" nebo jiné fast foody, tak si určitě užijete a pokud ne, tak si to užijete dvojnásob. V tomto dokumentu vystupuje v roli průvodce, režiséra i herce Morgan Spurlock, který se právě díky tomuto filmu stal slavným i v Kozodírkách. Díky téměř nulovým nákladům, film vydělal docela slušný balík zlaťáků a to si zaslouží respekt ! A o čem že tento velice zajímavý dokument vlastně je ? Morgan Spurlock se rozhodne 30 dní jíst jednom jídlo z McDonald's, tedy bude tam snídat, obědvat, svačit i večeřet a to po dobu jednoho celého měsíce. Také omezí svůj pohyb, aby se stal průměrným Američanem a bude sledovat, co to udělá s jeho tělem a životem. Jistě si říkáte, na tom nic nebude, jen se pořádně nadlábne a přibere pár kilo, ale tento dokument nabízí mnohem více. Během těch 100 minut se určitě pobavíte a položíte si několik otázek a možná už po jeho zhlédnutí nikdy žádný fast food nenavštívíte. A co vy ? Jak často navštěvujete McDonald's nebo jiný fast food a jaký máte názor na tento druh stravování ? Svůj názor zanechte v komentáři pod článkem...

S pozdravem napapaného dne nejfake :)

TRAILER

8 komentářů:

Vítek Baroch řekl(a)...

Já navštěvuju fast foody jenom když někam jedu, protože mi připadá že tam vařej jenom americký hnusy! Radši si dám gulášek anebo svíčkovou :D

Anonymní řekl(a)...

Já do fast foodů vůbec nechodím. Ani kdybych chtěla tak na to stejně nemám peníze a jako vegetariánka si tam toho tak jako tak moc nevyberu. A při tom co tam dělají za hnusy...

Anonymní řekl(a)...

já v McDonald's nikdy nejedl , a ani o to nestojím , jednou jsem jedl v Burger Kingu v Praze a tam měly úžasné jídlo které zasytilo a ani moc peněz nestálo

Anonymní řekl(a)...

lepší film je "Super Hig Me" :)

Lukáš Novotný řekl(a)...

Jo ten film jsem viděl a mohu říct, že do "Mekáče" vlezu už jen výjmečně :)

Anonymní řekl(a)...

Tak to někdy zkus třeba tomu přijdeš na chuť :)

Unknown řekl(a)...

Celý to je na youtube s českýma titulkama kdyby něco. Enjoy

Anonymní řekl(a)...

Do mekáče jsem vlezla jednou v životě... a to jsme byli se třídou v Praze, děcka si vydupaly že se půjde do Mekáče a v buse nás zůstalo 8 co tam nechtěli vlízt... A šla jsem tam nakonec jen proto že jsem strašně potřebovala na wc... Nechápu jak ty jejich sr*čky může někdo žrát...