neděle 12. srpna 2012

SKYPE "JSEMNAPLECHU" MÁ ÚSPĚCH !

Dlouho jsem se komunikaci přes Skype bránil, hlavně proto, že znám lidi a když se sejde hodně lidí, tak by mi psal skoro každý a já už bych byl do konce života odsouzen odepisovat, přesto jsem si nakonec Skype v rámci pořadu NAPLECHU zřídil a lidé tak mají tu možnost mi zavolat a zeptat se na nějakou divnou otázku. Moc mě potěšilo, že byl o to zájem hned od prvních dní po spuštění. Za tu půlhodiku, co to denně zapínám, mi zavolá kolem 30-40 lidí, takže je tu super a myslím, že hodně dotazů vás dostane do kolem. První díl SKYPE NAPLECHU bude již brzy na YouTube. Jsem tedy rád, že se na podobě NAPLECHU budou podílet i sami diváci, kteří se tam uslyší a také se dozví, mojí odbornou odpověď na svůj dotaz. Bohužel nebo bohudík mi ještě nevolal žádný hater a to je myslím škoda. Bylo by pěkné vidět, jak se chovají hlas na hlas, takže pokud to nějaký můj hater čte, zavolej mi, budu jedině rád. Není nic lepšího, než si poslechnout pár nadávek s odvahou v tvém hlase. Takže pokud budete mít nějaký dotaz, zavolejte na Skype " JSEMNAPLECHU " mezi 18-19h a budu tam, myslím že pro mnohé to bude poprvé, co se mnou budou moc mluvit osobně, tedy alespoň po hlase. Budu se na vás těšit a nezapomeňte, divné dotazy vládnou...

S pozdravem skypového dne nejfake :)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Prej osobně :D Ty odpovědi máš všechny nahraný, furt říkáš to samý

Unknown řekl(a)...

to je pravda

Anonymní řekl(a)...

:D :D oleeeee :D