sobota 18. srpna 2012

INSPIRACE JE KOLEM NÁS

Často se mě ptáte, kde beru nápady na obsah mých videí a moje odpověď zní, že různě. Občas vytvořím obsah videa podle toho, o čem se právě mluví, někdy o něčem, o čem by se mluvit mělo a jindy zase o něčem, o čem nikdo nemluví. Někdy mám chvíle, že jdu spát a po 23 minutách ležení v posteli dostanu nápad a dříve jsem si říkal: "Ok, tak hned ráno si to zapíšu a rozvinu tu myšlenku", jenže druhý den si už s největší pravděpodobností na nic z toho nevzpomenu a tak pokaždé, když mám jen sebe hloupější nápad, tak si ho raději zapíšu hned a časem se k němu třeba dostanu a nějak ho posunu dál k realizaci. Někdy je to hotové během pár dní a jindy až za několik měsíců. Třeba PRVNÍ ČESKÝ FACEBOOK SONG, jsem vytvořil někdy už v únoru 2010, ale na internet se dostal až na začátku září a někdy mi to trvá ještě déle. Pamatuji časy, kdy jsem v jeden den vymyslel video, ten samý den jsem ho natočil a sestříhal a ještě ten večer byl na internetu. Dneska by to asi takhle nefungovalo, ne pro tak obsáhlé publikum, co mám dnes. Jste na tom podobně, jinými slovy, trvá vám něco udělat déle a déle, třeba úkoly do školy nebo nějaké svoje osobní projekty a nebo vše děláte ihned...

S pozdravem sobotního dne nejfake :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nejfe tak to s těma úkolama do školi to si teda zabil protože v této době úkoli skoro nikdo nedělá ani já ne ( nabaví mě to XDD)......... ale někdy je to že se ti to nechce dělat a někdy si řeekneš udělam to za hoďku vzpomeneš si na to až večer a to už se ti to dělat nechce tak se na to upe vykašleš XDDDD ( taky to tak máš??) XDD

Anonymní řekl(a)...

S tou inspirací je to zajímavý... třeba o matice já usínám a najednou mi naskočí supr text na song... a je to :)

Anonymní řekl(a)...

pekne vystizne nejfe, ja ve slohu nenapisu ani carku :D

hddddddddddd řekl(a)...

Polohrubá mouka xD