čtvrtek 16. srpna 2012

VZPOMÍNKY NA STREAM

Možná se mezi vámi najde ještě někdo, kdo si pamatuje moje maskované začátky na internetové televizi Stream. Už to jsou přes 4 roky, co jsem poprvé našel odvahu a nahrál na internet svoje první video jako nejfake. Nevím, zda bych dnes udělal to stejné, kdybych byl ve stejné pozici jako tehdy. Možná ano a možná ne. Pravdou je, že jsem to už udělal a za ty 4 roky jsem ve světě internetu zanechal pár žlutých teček. Když se ještě vrátím do dob Streamu, tak na to moc rád vzpomínám. Právě tam jsem se poznal s plno lidmi, se kterými jsem později točil videa, včetně mého fejkového přítele JakSeRodího. Jak jen to bylo bezstarostné období. Jednou za měsíc jsem natočil jedno video, na které se podívalo pár stovek nebo tisíc lidí a mohl jsem si také přečíst i pár desítek povzbudivých komentářů, díky kterým jsem to nezabalil už tenkrát. Bylo to také období, kdy na sebe lidé ještě tak nenadávali jako dnes. Slovo "hater" ještě nebylo tak rozšířené a zkrátka roky 2008 a 2009 bylo něco, na co nechci nikdy zapomenout. Jenže pak se začala stahovat mračna a lidé ze Streamu pomalu přecházeli na YouTube, který se v té době naučil česky a otevřel se tak všem. Když jsem viděl jak první linie věrných uživatelů a diváků Streamu odchází, bylo mi z toho smutno. Uživatelská videa na Streamu pomalu, ale jistě nahradila několik let stará videa stažená z YouTube a nebo bulvární videa Stream výroby. Nakonec jsem odešel i já na YouTube, kde jsem musel začít úplně od začátku. Neměl jsem žádné odběratele a žádnou pozici, ze které by si mě někdo všiml, ale přesto se mi tam podařilo uspět. Sice už to nebylo jako na Streamu a lidé nebyli tak přátelští, ale to je asi tou dobou kolem nás a onou univerzální zlobou ventilovanou pomocí internetu. Dnes se vás tedy ptám, jak dlouho už mě znáte a jak jste se vůbec dozvěděli o mé existenci a jaké bylo vaše úplně první video mé výroby, které jste viděli...

S pozdravem vzpomínkového dne nejfake :)

20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

O tvé existenci jsem se dozvěděl díky tvému "Prvnímu českému Facebook songu" a časem jsem se podíval i na tvá ostatní videa a začal tě sledovat :)

hddddddddddd řekl(a)...

O tobě jsem se dozvěděl už dávno.Asi před třemi lety.Tvá videa jsem ale nesledoval a odběr jsem ti dal až když jsem viděl první zoom.Zkrátka jsem tehdy ještě neznal tlačítko pomocí kterého bych si zobrazil všechny tvá videa.Ale byla to škoda,že jsem ti odběr nedal už dříve :-)

Unknown řekl(a)...

Achhh, to byla krásná doba. Máš pravdu. To byl na světě teprve 3. manuál, když jsem tě poprve našel. A taky na to rád vzpomínám x) Na ty doby, kdy jsem se na streamu koukal po různých českých bavičích, a tvůj manuál mě prostě dostal. Sleduji tě stále a rád. Stále se těším na nové videa, ale něco ve mě říká, že už tam prostě něco chybí. Jako by z tebe něco odešlo, ale přišlo zase něco nové. Svět jde prostě dál, a my s ním. Tak se nejfe drž x)

Anonymní řekl(a)...

manual řidič ten tvrdej chleba má ;D

Unknown řekl(a)...

O tobě vím mám pocit že dokonce od prvího tvého videa ohledně nejlepšího fejku na streamu ale bral sem tě jako další nicku která na sebe chce jen upozornit ... Až po nějaké době jsem si bloudil videi na streamu a narazil jsem na Facebook song který upoutal mojí pozornost a postupem času jsem tě sledoval víc a víc až jsem se stal tvm fanouškem.

Anonymní řekl(a)...

No znám tě teprve asi 2 měsíce a objevil jsem tě, když se mi pořád tvůj kanál nabízel v doporučených. V počátku jsem na to kašlal, ale pak jsem se na ten kanál podíval a vážně toho nelituji ;)

Anonymní řekl(a)...

Poprvé jsem viděla manuál na Streamu. Potom jsem tě přestala sledovat, a náhodou, na YouTube jsem na tebe zase narazila, a podívala se na všechny videa od znova.

Unknown řekl(a)...

Minecraft song, za to, že tě znám vděčím Minecraftu.

Unknown řekl(a)...

Na streamu to bylo lepší, to jsi byl takovej veselej sympaťák a obyčejnej týpek co točil videa s jakserodim a od srdce dělal ty největší pi*oviny, co ho napadli. Teďko je to už tak děsně sehraný a sileně vtipný. Už to není ono. A prasezlesa byl tvŮj největší fanda :D

Anonymní řekl(a)...

nejfe znam tě tak 2 roky určitě a prvni vydeo ktere sem videl bylo Manual Kondomy, šprcky a ovčí střívka fakt sem se u toho zasmal a jinak přišel sem na teb čirou nahodou brouzdanim po YT

Anonymní řekl(a)...

díky housovy který řekl něco o tobě a českém minecraft songu a pak jsem sledoval dál

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Nejfejku. Tvé první video mi poslal kamarád jako odkaz do "say" ve hře ClubCooee. To video se jmenovalo: 17.MANUÁL - Emaři vrací úder. Tak jsem si řekl: ,,co to má být?". Pak jsem se díval na tvé další videa na YT. Byl jsem s tebe velmi překvapen nejfejku, protože ty jsi dobrý člověk a uznáváš dobré věci, které jsou pravdivé, ale z naše hlediska je to možná lež a nebo s tvého hlediska je to také lež. Probudil jsi ve mě skutečného fanouška. Tvé videa sdílím na sociální síti "Facebook" se kterými souhlasím a proto chci aby je viděli další lidé a uvědomili si co jsi vůbec zač, jaký jsi inteligentní. Kdyby se mě někdo zeptal: ,,(ANONYME) kdo je tvůj vzor?" odpověděl bych: ,,NejFake". Jsi opravdu můj VELKÝ vzor a doufám že zůstaneš. Jsem tvůj opravdový fanoušek! Pokračuj nadále ve své tvorbě! :)

S pozdravem Anonym. 15 let.

Unknown řekl(a)...

Byli to opravdu zlaté časy. ;) Také na ně moc rád vzpomínám .. byli jsem super parta, kterou už nikdy nic nenahradí .. škoda, že je to pryč. :(

mimiank řekl(a)...

znám tě 2 roky a tvoje první video sjem videl protoze mi bratr chtel ukazat jine ale nevedel jak sejmenuje vedel jen ze tam je facebook a tak jsme nasli video facebook lhari he jsi na sobe mel palestinu tu si bratr chtel koupit tak mi ji chtel ukazat ten song se nam libil a tak jsme se zacali divat i na jine tvoje videa :)

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že jsem někde viděl tvůj facebook song. Ale to jsem nevěděl kdo jsi atd. Pozděli sem pořád koukal na tvoje manuály. Co se s nimy stalo?

SteveTR řekl(a)...

Pamatuju si na tu dobu moc dobře. A taky na to, jak jsem byl překvapenej, když jsem si všiml, že jsi se na Streamu díval na můj profil. :)

Anonymní řekl(a)...

Já jsem před 2ma lety začal sledovat manuály

Anonymní řekl(a)...

1. video které jsem viděl byl Minecraft song. říkal jsem si "Kdo to je? a co si o sobě myslí?!". Později jsem se podíval na tvoje ostatní videa a lituji toho že jsem na tebe nenarazil už dříve. Doufám že budeš pokračovat ve své tvorbě a hlavně bych ti rád poděkoval za úsilí a čas, který vkládáš to výroby videí.

Anonymní řekl(a)...

První video které jsem viděl byl song o Chucku Norrisovi.
Slyšel jsem jak si ho můj bratr pouští a ten text mě zaujal, zagooglil jsem a hned tě našel.

Anonymní řekl(a)...

Já tě objevila před pár měsíci když jsem si z nudy přehrávala videa na youtube najednou jsem narazila na ČESKÝ MINECRAFT SONG .