středa 1. srpna 2012

MÁM RÁD SVOJE HATERY !

Být Hater je dneska jakási sportovní disciplína. Vztahuje se především k internetové oblasti, protože zde je každý anonymní bez tváře a jména a tak může napsat cokoliv, bez nějakých následků. Domnívám se ale, že Hateři nepíšou tak úplně co si myslí, ale chtějí úmyslně někomu ublížit tím, že mu začnou nadávat nebo ho ponižovat. Pokud na internetu něco vytváříte, ať už je to psaní blogu, točení videí a nebo něco dalšího, jistě jste už měli s Hatery tu čest. Kritika vaší práce k tomu samozřejmě patří a díky tomu se můžete zlepšovat a zdokonalovat se, ale Hateři nechtějí aby jste se zlepšili nebo vytvořili něco, co se jim bude příště líbit. Chtějí vidět jak se budete rozčilovat nad jejich kritikou, chtějí vás vidět klesnout na jejich úroveň a vnutit vám myšlenku, že to co děláte je to nejhorší na světě a že s tím musíte hnedka přestat a všechno ihned smazat. Říkají že jste nula a nadávkami taky zrovna nešetří, však já to znám nejlépe. Už od začátku, kdy jsem začal točit videa jsem musel čelit kritice, ale pokud to byla kritika konstruktivní, která neurážela, ale jen hodnotila chyby videa nebo radila, jak to příště udělat lépe, byl jsem za to rád. Čím více jsem byl vidět a slyšet, tím více Haterů přibývalo. Našli se i takový, co mi vyhrožovali smrtí a uráželi mojí rodinu a někdy i mého Pikačua, ale moje výhoda je ta, že jsem narozdíl od nich vyrovnaný sám se sebou a opravdu mě jen tak něco nenaštve, to bych pak nic jiného, než jim zpětně nadával nedělal. Největší radost mají právě z vaší reakce a z toho, jak se s nimi začnete hádat, tím prožívají něco jako "haterský orgasmus", ovšem nikdo z nich si asi moc neuvědomuje, že právě tím svým hatováním vás podporují možná ještě více, než vaší fanoušci. Kde by asi dneska byl Rytmus nebo Justin Bieber, kdyby neměli své dokonale organizované Hatery, kteří za všech okolností jsou těmi prvními, kdo okomentuje jejich nový klip a jsou jako první, kdo jim řekne, že jsou jen velké nuly ! U mne je to stejné a jsem za to rád. Bez Haterů bych se tak nenasmál, občas ty jejich povzbudivé komentáře typu: "trapný, ubohý, p***vina, jsi č**ák, debile, nulo zas****..." mám raději, než komentáře typu: "super, dobrý, skvělé...". Jednou bych si rád se všemi svými Hatery sedl ke stolu a poslechl si jejich příběhy. Víte Haterem se člověk nenarodí, tím se stane důsledkem událostí ve svém životě a pokud někoho třeba ve škole šikanují nebo nemůže najít holku, páč nevypadá jako Jan Hlavinka, není jednodušší řešení, než je jít na internet a nadávat anonymně ostatním lidem za to, že dělají co je baví a jsou v tom úspěšní. Když nemohou být šťastní oni, tak nebude nikdo...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)



PÁR MÝCH HATERŮ NA UKÁZKU:



6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Hele Nejfe já tě obdivuju protože když ti někdo do zpráv nebo jako koment na zeď napíše ze si ču*** tak ty si z toho uděláš jenom legraci a nějak je setřeš je vidět že si klidný a virovnaný člověk a že tě jen tak někdo neodradí. Docela ráda bych byla jako ty ja totiž nejsem zase až tak klidný a virovnaný člověk XDDDDDDDD :D si vážně grázl umouněnej XD

Unknown řekl(a)...

Svatá pravda.. Úspěch je často záviděnej(ať už si ho poctivě vydřeš anebo ho ze dne na den získáš, jako výše zmíněnej Bieber).. Kritika je dobrá, pokud má úroveň(překlep "jednosuší" na konci mě pobavil + od žlutočernýho pozadí mě solidně bolí oči).. Ty příklady z youtube jsou tak akorát pro výsměch autorům samým..

Anonymní řekl(a)...

Je mnoho druhů haterů.Druh,který si jmenoval v tomto článku je hater vztekavý,a já se jim ani nedivím.Sám se musím kolikrát vyvztekat a kolikrát hůř než hateřit nějaké video.Pak existuje hater rasový,jako příklad vám můžu dát vlogera LukaskoRecords.Poté je třeba hater hlasový,který se vyskytuje hlavně na Let's Play scéně.Jako příklad můžu dát Let's Playera Thiefa Tichého,který je opravdu výborný Let's Player,ale má docela dost haterů,právě kvůli jeho hlasu.Ale jsou i hateři který mají právo napsat tyhle věci.Například když někdo natočí šikanu a dá jí na Youtube.Nevím co dalšího napsat.

Mr.D

©Copyright Comeback

Unknown řekl(a)...

Za 1. s tebou souhlasím, ja sem totiž velký nervák..
za 2. (mám zato, že) vIrovnaný se píše s Y (teda, vYrovnaný)
a za 3. zdá se mi to, nebo komentuješ vše od nejFaka? (nebo jak se to skloňuje)

PS pro rejpaly: chyby mi hlásit nemusíte..

Vítek Baroch řekl(a)...

Nejfe seš prostě nej a nikdo na tebe nemá. Jen tak dál !!!

Unknown řekl(a)...

Hloupí tu vždy byli, a vždy budou ...