čtvrtek 2. srpna 2012

DRSNÁ FEMINISTKA DÁŠA


Za své působení na internetu, jsem už urazil kde koho, avšak jedné skupině jsem se tak nějak vyhýbal dlouhé roky a to feministkám, protože jsem se jich docela bál. Co kdyby nás s Pikačuem vykastrovali nebo tak něco ? Ale dneškem nastal čas jim také říct, jak se věci mají a tak jsme s videoblogerem ATIM spojili své síly (možná že jsem ATI nakonec já) a vytvořili jsme jakousi intelektuální talk show na velmi vysoké úrovni hostů i obsahu, která by měla volně navazovat na mou původní talk show - NEJSHOW, která se dočkala jen dvou dílů a běžela někdy v roce 2009 na Streamu. Myslím že jsme Atiho neviděli naposledy, pokud tedy nějaký ATI vůbec je a není to jen převlečený nejfake nebo Dáda Patrasová. Ať už je to jakkoliv, tak si ATIHO jako videotvůrce na YouTube velice vážím. Myslím že jeho videa jsou natolik originální a obsahově mnohem dál, než mnoho jiných a tak pevně věřím, že ATI bude jednou jedna velká ikona českého YouTube, pokud už jí není dneska...
S pozdravem pěkného dne nejfake :)



PILOTNÍ DÍL NEJSHOW S FEMINISTKOU DÁŠOU


3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Nejfe to by ATI musela předběhnout tebe !!!!!!!!
A navíc u pikačua není co kastrovat pokud si mu tam něco nepřišil XDDD

Unknown řekl(a)...

bulbasaur to je chlap jo aha hm...........
jo ženy sou prostě lepší než cokoliv jiného XDDDDDDDD
jo podtrženo sečteno Nejfake je nepotřebný a za pár let ho nahradí okurka

Anonymní řekl(a)...

ATI je chlap :D Takže by "nemusela", ale musel přeběhnout nejfeka :D