čtvrtek 2. srpna 2012

DRSNÁ FEMINISTKA DÁŠA


Za své působení na internetu, jsem už urazil kde koho, avšak jedné skupině jsem se tak nějak vyhýbal dlouhé roky a to feministkám, protože jsem se jich docela bál. Co kdyby nás s Pikačuem vykastrovali nebo tak něco ? Ale dneškem nastal čas jim také říct, jak se věci mají a tak jsme s videoblogerem ATIM spojili své síly (možná že jsem ATI nakonec já) a vytvořili jsme jakousi intelektuální talk show na velmi vysoké úrovni hostů i obsahu, která by měla volně navazovat na mou původní talk show - NEJSHOW, která se dočkala jen dvou dílů a běžela někdy v roce 2009 na Streamu. Myslím že jsme Atiho neviděli naposledy, pokud tedy nějaký ATI vůbec je a není to jen převlečený nejfake nebo Dáda Patrasová. Ať už je to jakkoliv, tak si ATIHO jako videotvůrce na YouTube velice vážím. Myslím že jeho videa jsou natolik originální a obsahově mnohem dál, než mnoho jiných a tak pevně věřím, že ATI bude jednou jedna velká ikona českého YouTube, pokud už jí není dneska...
S pozdravem pěkného dne nejfake :)



PILOTNÍ DÍL NEJSHOW S FEMINISTKOU DÁŠOU


Okomentovat