pondělí 6. srpna 2012

ODHALEN ČI NEODHALEN ?

Před pár týdny jsem vypustil na svět své zatím poslední odhalovací video o názvem 4 ROKY POD MASKOU, které prozradilo zatím nejvíce informací za celou dobu mé existence. Pár dnů po tomto videu, se mi ozvali další odhalitelé, kteří mě odhalili, takže řeči typu: "Všechno jsou to jenom lži ! Tebe nejde odhalit ! atd." jsou jen výsledkem toho, jak málo úsilí chcete k tomuto odhalení vynaložit. Chci po vás jen jednu jednoduchou věc a to přemýšlet. To myslím není až tak moc, nebo snad ano ? V tomto videu jsme se také podívali i trochu do minulosti a to konkrétně na začátek roku 2008, kde nejfake nebyl tím, čím je dnes. Nesmál se, neměl ani důvod se smát. Z těch pár minut záběrů asi poznáte, že byl troska první třídy, které můžete vidět sedívat v podchodech se stříkačkou v ruce ! Myslím že takovým obdobím si prošel každý, možné že ne tak drastickým, ale myslím že většina ví, o čem je řeč. Jenže se všechno v jeden jediný okamžik změnilo jednou konkrétní událostí, která je naznačována již od videa 1 ROK POD MASKOU. O té snad bude více řeč v příštím odhalovacím videu, ale to je ještě dost daleko. Abych se vrátil zpět k tématu, toto video odpovídá na ty největší otázky z videa 3 ROKY POD MASKOU, ale je mi občas smutno, když je někdo neslyší a v komentáři pod videem mi pak napíše: "Jsi Jan Keef, jsi Jan Mikulka, jsi Adam Richtr atd.". Je smutné vědět, že lidé nad tím nepřemýšlí, ale zase jsem rád za ty, co nad tím přemýšlí. Po tomto videu jsem dostal plno hezkých e-mailů s vašimi teoriemi a příběhy. Vždy mě moc potěší, když mi někdo napíše, že jsem někoho k něčemu inspiroval. I já byl za ty 4 roky inspirován mnoha lidmi a tak bez inspirace jinými, bychom často jen těžko hledali odvahu s něčím začít a třeba se změnit. Temně rudá strana je místo, které nechcete poznat, věřte mi ! A také mi věřte, že MOZAIKA LŽÍ je pravdivá, ale to vám už říkám skoro 2 roky a vy mi stále nevěříte...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)


4 ROKY POD MASKOU

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Nejfe, mozaika lží třeba odhaluje kdo jsi, lidé jsou jen stádo, to člověk je chytrý. Jestli se nemýlím, tak většina lidí ví, kdo jsi, ale nechce si to jenom připustit :)

NudleCZ řekl(a)...

To je Trambus na té fotce?

Anonymní řekl(a)...

Po tomhle videu jsem došel jednoho názoru: Lidé se vetšinou poučí až teprve, když se jim něco stane, a po té se v některých případech snaží ostatní lidi varovat, aby nespadli do stejné rozbouřené řeky. Možná, že tohle je stejný případ! Co když ,,nejfake" byl alkoholik, nebo měl jiný problém (nebo všechny?), na které ostatní lidi upozorňoval? To, že od začátku nosil masku, byl možná jenom prostředek k lepší propagaci jeho názorů. Lidi by ho brali jenom jako obyčejnýho video - makera" s divnými názory co si o sobě myslí kdovíco není. To že si nasadil masku ho ale od těchto lidí odlišilo, diváci začali řešit kdo to je, mystifikovalo je něco tajemného na jeho masce a na něm, což bylo v důsledku, že uměl a umí dělat skvělá videa a dobře vše podat.

Anonymní řekl(a)...

neodhalujse si dobri pdo maskou ale nevim jestli bu se na tebe lidi diali kdybyses odhalil ale ja bch se na tebe dival furt

Unknown řekl(a)...

A v tom to je , jak můžeme vědět že ti odhalitelé nejsou jeho kámoši vybrání nejfem. Ho možná ani nejde odhalit, ale on to zařídil tak aby si lidé mysleli že ho odhalit jde a neustále pátrali a hlavně SLEDOVALI jeho videa. Co když to všechno dělá jen kvůli odběrům sledovanosti a prachům a lidem plete do hlavy že je to možné

Anonymní řekl(a)...

máš pravdu, naprosto všechno chápu asi před rokem jsem byla někdo někdo kdo lidem ubližuje a nechce si to připustit byla jsem ta Zlá ... Potom se ale něco stalo něco co nechci rozebírat , já si to ale neuvědomila a ten pád jsem přeežila a pořát byla tím kdo jen ubližoval pak přišel pád číslo 2. ten pád byl tak hluboký že až tehdy co ten pád byl jsem si vlastně uvědomila že to co já dřív dělala ostatním se mi vlastně vrací , myslela jsem si že se mi to vrací mnohem hůř ale ti lidé kterým jsem ubližovala se to zdálo zdřejmě opravdu hrozné...Všechno chápu taky jsem byla schovaná za masku a byla jsem vlastně ovliv´nována ostatními a ti ostatní byly ovlivnováni mnou a to byl stálý koloběch ale teď se na všechno dívám naprosto z jinéhko úhlu.. Teď mi asi neuvěříte ale je mi jen 12 a ne nepřepsala jsem se , já už teď chápu to co chápe jen málokdo . I když je to sobecké chtít vědět kdo jsi ale lidská zvědavost je silnější , měla jsem přesný vzor kdo jsi úplně jsem toho člověka v tobě viděla ale toď se to všechno roztříštilo