neděle 5. srpna 2012

PROBLÉMY S POLICIÍ !

Před asi dvěma měsíci jsem natáčel v našem hlavním městě klip k ČESKÉMU POLITICKÉMU SONGU a i když jsem byl připraven na spoustu věcí, na problémy s policií jsem připraven nebyl, proč taky ? Videa v Praze točí kde kdo a nikdo je za to přeci netrestá, ale to by nesměl přijet do Prahy nejfake se šátkem na tváři a s Pikačuem na rameni a českou vlajkou v ruce. Ten den bylo opravdu horko, takové to typické předletní počasí, ale já na sobě musel mít šátek a huňatou mikinu s kapucí, která je jakýmsi mým kostýmem. Co bych jen v ten den dal za přiléhavé elasťáky s pár dírkami na větrání, ale trpěli jiní a tak jsem musel trpět i já. Kolem poledne jsme se všichni zúčasnění sešli na Václavském náměstí, kde jsme točili dnes již známe scény s vlajkou. Sice jsem byl jasným středem pozornosti a i pár turistů si mě zvěčnilo na památku, ale já musel pózovat tak, jak si vyžadovaly záběry v klipu. Naštěstí se tam neobjevil nikdo tak odvážný, aby mi strnul šátek. Proč taky, stejně pod šátkem byl zase jen Jan Hlavinka nebo Janek Rubeš a nebo snad sám Pikaču ?  Poté jsme se přesunuli do metra, kde jsme měli v plánu natočit pěkné záběry na eskalátoru, bohužel už tehdy se objevila policie a začala se drze ptát, proč mám na tváři ten šátek ? Copak neznáte nejfejka ? Pravdou je, že už to byly starší ročníky, takže jsem jim to odpustil, stejně jako nám oni odpustili pokutu nebo vězení. I když jsme unikli jen o vlásek, tak jsme i přes přísný zákaz, ještě pár záběrů nelegálně v metru natočili. Trochu to tak naznačovalo, jakým směrem se bude dnešní den ubírat. Další problémy nastali před Poslaneckou sněmovnou a Parlamentem. Znáte to, jen si tak máváte českou vlajkou a najednou se objeví policie a jde vás kontrolovat. Vyžádá si vaší legitimaci, kterou si projedou databází a když zjistí, že jste poslední netrestaný člověk na světě, který má dobré úmysly s touto zemí, tak vás prostě pustí zase dál. Ještě že nechtěli průkaz totožnosti po Pikaču, on je totiž v této zemi nelegálně, takže pšš ! No a poslední komplikace nastala na Pražském hradě, kdy byla podle mě nejdrsnější policie ze všech drsných policii v Praze, která hodně zvyšovala hlas a tak odsud nejsou bohužel žádné záběry se mnou. Prostě být dneska vlastenec a jen tupě nesedět doma je bráno jako provokace, ovšem ČESKÝM POLITICKÝM SONGEM jsem neřekl své poslední slovo, již brzy po mě bude vyhlášeno státní pátrání, takže sledujte moje videa a buďte rádi, že jste ČEŠI...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)


ČESKÝ POLITICKÝ SONG

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejfe hele ty tady máš nelegálně pikačua a já zase medvídka pú takže jestli nám na to příjdou budeme se krýt na vzájem.................bereš ??????????? :D a co ti ty policajiti říkali?????????? :D
A měl si ty policajiti vyfakovat ja už to taky jednou udělal akorat sem dostal 4000kč pokutu za urážení veřejného činitele!!!!!!!!!!!! ale byla to docela sranda ( když se nebojíš )

fosforová. řekl(a)...

Že neznali nejfa, to je docela síla, ne? Ale když se podívám na naší třídu, zná tě pár lidí a to díky mně. (Ne že bych se chtěla vytahovat, tak ale trocha samochváli neuškodí.)

Ale myslim, že by bylo depresivnější, kdyby tě znali. Protožes jim podal doklad totožnosti, takže by věděli kdo vlastně jsi.

Každopádně přeju hodně štěstí s ukrýváním Pikachu, to dáte!

Unknown řekl(a)...

Ano Nejfe jsi super Vlastenec:)Já jsem Vlastenec a miluji svou vlast i přes to jak hluboko klesá kvůli některým Politikům a lidem co se na nás s přiživují....Doufám že budeš stále dal pokračovat a otevírat oči některým slepím ovcím :)
Hrdý občan ČESKÉ REPUBLIKY!

Unknown řekl(a)...

Nechci být "rejpavý člověk", ale ty problémy s policií se dali celkem očekávat, když jsi stál před parlamentem nebo pražským hradem se zamaskovanou tváří, chudáci policajti si určitě mysleli, že jsi nějaký terorista :D

Unknown řekl(a)...

To se mi nechce věřit že ti tam nikdo nestrhl masku. Musel tě tam přece někdo poznat ne?

Anonymní řekl(a)...

To jo no

Štěpán K řekl(a)...

Souhlasím s Janou, ale česká vlajka je měla utvrdit v opaku ... no jo, policejní stát. O tom bude tím pádem taky videjko, ne?

Unknown řekl(a)...

Tak já myslím, že by jsi to taky neudělal nebo snad ano ? :)

Unknown řekl(a)...

Tak kdyby se prvně zeptali proč tam mávám nebo proč dělám to, co dělám...
...ale třeba policie na hradě, ta bylo dost drsná, chytla mě za ruku a vyvedla ven :)

Anonymní řekl(a)...

Nejfe natoč manuál -Jak se vypořádat s policajty

Anonymní řekl(a)...

jdu volat policii

Anonymní řekl(a)...

Nejfakeu já klidně a ještě s kamerou v ruce.