neděle 5. srpna 2012

PROBLÉMY S POLICIÍ !

Před asi dvěma měsíci jsem natáčel v našem hlavním městě klip k ČESKÉMU POLITICKÉMU SONGU a i když jsem byl připraven na spoustu věcí, na problémy s policií jsem připraven nebyl, proč taky ? Videa v Praze točí kde kdo a nikdo je za to přeci netrestá, ale to by nesměl přijet do Prahy nejfake se šátkem na tváři a s Pikačuem na rameni a českou vlajkou v ruce. Ten den bylo opravdu horko, takové to typické předletní počasí, ale já na sobě musel mít šátek a huňatou mikinu s kapucí, která je jakýmsi mým kostýmem. Co bych jen v ten den dal za přiléhavé elasťáky s pár dírkami na větrání, ale trpěli jiní a tak jsem musel trpět i já. Kolem poledne jsme se všichni zúčasnění sešli na Václavském náměstí, kde jsme točili dnes již známe scény s vlajkou. Sice jsem byl jasným středem pozornosti a i pár turistů si mě zvěčnilo na památku, ale já musel pózovat tak, jak si vyžadovaly záběry v klipu. Naštěstí se tam neobjevil nikdo tak odvážný, aby mi strnul šátek. Proč taky, stejně pod šátkem byl zase jen Jan Hlavinka nebo Janek Rubeš a nebo snad sám Pikaču ?  Poté jsme se přesunuli do metra, kde jsme měli v plánu natočit pěkné záběry na eskalátoru, bohužel už tehdy se objevila policie a začala se drze ptát, proč mám na tváři ten šátek ? Copak neznáte nejfejka ? Pravdou je, že už to byly starší ročníky, takže jsem jim to odpustil, stejně jako nám oni odpustili pokutu nebo vězení. I když jsme unikli jen o vlásek, tak jsme i přes přísný zákaz, ještě pár záběrů nelegálně v metru natočili. Trochu to tak naznačovalo, jakým směrem se bude dnešní den ubírat. Další problémy nastali před Poslaneckou sněmovnou a Parlamentem. Znáte to, jen si tak máváte českou vlajkou a najednou se objeví policie a jde vás kontrolovat. Vyžádá si vaší legitimaci, kterou si projedou databází a když zjistí, že jste poslední netrestaný člověk na světě, který má dobré úmysly s touto zemí, tak vás prostě pustí zase dál. Ještě že nechtěli průkaz totožnosti po Pikaču, on je totiž v této zemi nelegálně, takže pšš ! No a poslední komplikace nastala na Pražském hradě, kdy byla podle mě nejdrsnější policie ze všech drsných policii v Praze, která hodně zvyšovala hlas a tak odsud nejsou bohužel žádné záběry se mnou. Prostě být dneska vlastenec a jen tupě nesedět doma je bráno jako provokace, ovšem ČESKÝM POLITICKÝM SONGEM jsem neřekl své poslední slovo, již brzy po mě bude vyhlášeno státní pátrání, takže sledujte moje videa a buďte rádi, že jste ČEŠI...

S pozdravem pěkného dne nejfake :)


ČESKÝ POLITICKÝ SONG

Okomentovat